Beste Spirit trainers, coaches en coördinatoren,

Op maandag 1 juli en/of dinsdag 2 juli 2024 moeten de kledingtassen en materialen weer ingeleverd worden. Dit geschiedt conform onderstaande schema. Om goed aan het seizoen 2024/2025 te beginnen is het belangrijk dat de kleding- en materiaal commissie alles goed kan inventariseren. Het streven is om op woensdag 17 en donderdag 18 juli 2024 (voor de vakantie) de nieuwe tassen en materialen weer uit te leveren volgens het zelfde tijdschema.

Veld en Zaal teams inleveren op 1 en 2 juli volgens onderstaande schema:

19:00-19:30:

  • De Mini’s (JO7)
  • De JO8 en JO9

19:30-20:00:

  • De JO10 en JO11
  • De JO12 en JO13

20:00-20:30:

  • JO14 en JO15 en MO15
  • De JO17 en MO17
  • De JO19 en JO23
  • De overige senioren/35+/vrouwen 1 en 2.

Belangrijk:

  • Het verzoek is om alles in te leveren, sleutels, wedstrijdballen, coachtassen met inhoud. Dan kan dit goed worden genoteerd.
  • Zorg er voor dat de hesjes (gewassen) en de pionnen in het kastje zijn op 1 en 2 juli (of inleveren). Dus niets achterhouden anders heeft de materiaalcommissie geen goed overzicht en kan niet voldoende worden geïnventariseerd.
  • Vanaf 1/2 juli geen ballenkarren meer gebruiken (uitzonderingen in overleg met de materiaalcommissie). Dit i.v.m. het inventariseren en bestellen door de materiaalcommissie.

Met vriendelijke groet,

De materiaal- en kledingcommissie van SC Spirit ’30.

Deel dit bericht via: