Beste Spirit trainers, coaches en coördinatoren,
Op maandag 3 juli en/of dinsdag 4 juli 2023 moeten de kledingtassen en materialen weer ingeleverd worden. Dit geschiedt conform onderstaande schema. Om goed aan het seizoen 2023/2024 te beginnen is het belangrijk dat de kleding- en materiaal commissie alles goed kan inventariseren. Dit jaar worden de tassen en bidons vernieuwd. Het streven is om op maandag 19 en dinsdag 20 juli 203 (voor de vakantie) de nieuwe tassen en materialen weer uit te leveren volgens het zelfde tijdschema.
Veldteams inleveren op 3 en 4 juli volgens onderstaande schema :
19:00-19:30:
- De Mini’s (JO7)
- De JO8 en JO9
19:30-20:00:
- De JO10 en JO11
- De JO12
20:00-20:30:
-
- JO14 en JO15 en MO15
- De JO17
- De JO19
- De overige senioren/35+/vrouwen 1 en 2.
Belangrijk:
- Het verzoek is om alles in te leveren, sleutels, wedstrijdballen, coachtassen met inhoud. Dan kan dit goed worden genoteerd.
- Zorg er voor dat de hesjes en de pionnen in het kastje zijn op 3 en 4 juli (of inleveren). Dus niets achterhouden anders heeft de materiaalcommissie geen goed overzicht en kan niet voldoende worden geïnventariseerd.
- Vanaf 3/4 juli geen ballenkarren meer gebruiken (uitzonderingen in overleg met de materiaalcommissie). Dit i.v.m. het inventariseren en bestellen door de materiaalcommissie.
Met vriendelijke groet,
De materiaal- en kledingcommissie van SC Spirit ’30.