Beste Spirit trainers, coaches en coördinatoren,
Op 17 en 18 juni moeten de kledingtassen en materialen weer ingeleverd worden. Dit geschiedt conform onderstaande schema. Mede door de corona liggen de competities stil maar langzaam krijgen we ook weer wat mogelijkheden om bijvoorbeeld onderlinge oefenwedstrijden te spelen. De jeugd t/m 18 mag vanaf 1 juni weer normaal trainen dus dat biedt weer perspectief. Om goed aan het seizoen 2020/2021 te beginnen en wellicht iets eerder te starten is ons streven om de tassen na inname en controle vóór de vakantie weer uit te leveren. Of dat lukt hangt er even vanaf in hoeverre de tassen moeten worden aangevuld door de kledingcommissie en of er tijdig kan worden besteld en geleverd. We gaan ons best doen. Over het ophalen worden jullie dan ook tijdig geïnformeerd.
Veldteams inleveren op 17 en 18 juni 2020 volgens onderstaande schema :
19:00-19:30:
- De Mini’s (JO7)
- De JO8 en JO9
19:30-20:00:
- De JO10 en JO11 en MO11
- De JO13
20:00-20:30:
- JO14 en JO15 en MO15
- De JO17 en MO17
- De JO19
- De overige senioren/35+/vrouwen 1 en 2.
De zaalteams kunnen hun spullen inleveren op 18 juni conform hetzelfde schema.
Belangrijk:
- Het verzoek is om alles in te leveren, dus ook de sleutels. Dan kan dit goed worden genoteerd.
- Zorg er voor dat de hesjes en de pionnen in het kastje zijn op 17 en 18 juni. Dus niets achter houden ander heeft de materiaalcommissie geen goed overzicht.
- Maak het kastje en ballenkar voor 17 juni open. Dan kan de materiaalcommissie gelijk aan de slag met het inventariseren en controleren.
Met vriendelijke groet,
De TC & Materiaal- en kledingcommissie van SC Spirit ’30